• 1405/04/02 - 21:14
  • - تعداد بازدید: 12
  • - زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZJon

به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

دکتر حمید توکلی رییس دانشکده بهداشت و تغذیه فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت و تغذیه، دکتر حمید توکلی رییس دانشکده بهداشت و تغذیه فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِیمِ

"اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین"

ایام سوگ و عزای حضرت سیدالشهدا، امام حسین (ع) و خاندان پاک ایشان، یادآور ایامی سراسر مظلومیت واقتدار در تاریخ بشریت است.

تاسوعا و عاشورای حسینی، نه تنها برای مسلمانان، بلکه برای تمامی انسان‌های آزاده، نمادی از ایستادگی در برابر ظلم، پاسداری از عدالت و فداکاری در راه حق و حقیقت است. این ایام، فرصتی برای پاسداشت ارزش‌های انسانی و الهی است که امام حسین (ع) درواقعه کربلا جاودانه ساختند. 

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت   به تمامی اساتید محترم، کارکنان گرامی، دانشجویان عزیز و همه‌ی عزیزانی که در سوگ آل محمد (ص) شریک هستند، ابراز داشته و از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم  همگی ما راازرهروان ثابت قدم وصادق آن حضرت قرار دهد.

 

با احترام،

دکتر توکلی

رئیس دانشکده بهداشت

  • گروه خبری : اخبار ویژه,اخبار بیشتر
  • کد خبر : 62058

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید