به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی
دکتر حمید توکلی رییس دانشکده بهداشت و تغذیه فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت و تغذیه، دکتر حمید توکلی رییس دانشکده بهداشت و تغذیه فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِیمِ
"اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین"
ایام سوگ و عزای حضرت سیدالشهدا، امام حسین (ع) و خاندان پاک ایشان، یادآور ایامی سراسر مظلومیت واقتدار در تاریخ بشریت است.
تاسوعا و عاشورای حسینی، نه تنها برای مسلمانان، بلکه برای تمامی انسانهای آزاده، نمادی از ایستادگی در برابر ظلم، پاسداری از عدالت و فداکاری در راه حق و حقیقت است. این ایام، فرصتی برای پاسداشت ارزشهای انسانی و الهی است که امام حسین (ع) درواقعه کربلا جاودانه ساختند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به تمامی اساتید محترم، کارکنان گرامی، دانشجویان عزیز و همهی عزیزانی که در سوگ آل محمد (ص) شریک هستند، ابراز داشته و از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم همگی ما راازرهروان ثابت قدم وصادق آن حضرت قرار دهد.
با احترام،
دکتر توکلی
رئیس دانشکده بهداشت

نظر دهید