گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۷ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۶۳۲ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٧/١/١٨ - ۱۹۳۶ مورد

پیام تبریک رئیس دانشکده بهداشت به مناسبت فرا رسیدن »روز جهانی بهداشت»

یكشنبه ١٩ فروردین ١٤٠٣ ساعت ٨:٣٤ ق.ظ   ( بازدید : 25 نفر )


متن پیام...

حفظ تندرستی یکی از مهم ترین مسائلی است که همواره در طول تاریخ فکر بشر را به خود مشغول نموده و با پیشرفت علم و دانش و شناخت عوامل بیماری زا و تأثیر آن بر تندرستی، انسان آموخت که باید پاکیزه و سالم زندگی کند و از آنچه سلامتی او را به خطر می اندازد، اجتناب کند.

شعار روزجهانی بهداشت نیز با توجه به اهمیت برخورداری همه اقشار جامعه از سلامت و خدمات مرتبط با آن با عنوان «سلامت من، حق من» نامگذاری شده تا یادآور ضرورت دسترسی همه اقشار به خدمات سلامت و توزیع و دسترسی عادلانه آن برای همگان باشد.

 بی شک روز جهانی بهداشت فرصت مغتنمی است تا بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی ها و دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی به هنگام و شایسته به مردم، در قالب یک برنامه منسجم و کلان همراه با هم در مسیر تحقق سلامت مردم گام برداریم.

بدینوسیله روز جهانی بهداشت مصادف با  7 آوریل ( 19 فروردین 1403) را به کلیه تلاشگران در حوزه بهداشت به ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز دانشکده بهداشت تبریک و تهنیت عرض نموده و برای یکایک خدمتگزاران عرصه بهداشت، در اجرای این رسالت مهم و خطیر از درگاه الهی موفقیت و سلامت مسئلت می‌نمایم.

دکتر سید حمید حسینی

رئیس دانشکده بهداشت


منبع : دانشکده بهداشت چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.










جستجو
دهه کرامت (۱۲۶۷۶ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...